I Google greši, problem gatekeeper-a

Google svojim korisnicima nudi rezultate pretraga koje opet crpi sa svojih platformi - YouTube, Picasa i najnoviji dodatak su rezultati sa Google+ usluge. Tim činom, ovaj pretraživač ugrozio je svoj status optimalnog pretraživača od poverenja i otvorio problem čuvara informacija - gatekeeper-a. Prema tome, kako piše Gizmodo http://gizmodo.com/5875571/google-just-made-bing-the-best-search-engine - nemojte se začuditi kada na Google sledeći put budete pretraživali dizajn interijera - recimo, i umesto nekih dizajnerskih sajtova, prvi rezultat pretrage bude nečiji post na Google+ o tome kako je okrečio dnevnu sobu u Valentino crvenu.
Vrlo jednostavna stvar, prvi "čuvari kapija" na, takozvanom liberalnom mediju, internetu, jesu pretraživači koje koristimo. Da, mi unosimo pojmove o kojima želimo dodatne informacije, ali pretraživač određuje šta će da nam izlista. Drugim rečima, kontroliše informacije ili bar njihov redosled. Šta si kriterijumi redosleda? Tačnost, obimnost, kvalitet sadržaja? NE! Kriterijumi su: PARE, STRATEGIJA KLJUČNIH REČI, PARE, ZAKUP PROSTORA, PARE! I to znaju sve ptice na grani.
U Srbiji imamo sklonost da se tako olako oslonimo na rezultate Google pretraživača... Sve radimo prema Google-u - optimizujemo naše internet prezentacije, zakupljujemo ključne reči prema Google korisnicima, na Google-u postavljamo banere, itd. Sve je to sasvim logično, s obzirom na to da je Google najpopularniji pretraživač u nas. Ipak, ako želite što tačnije informacije, bolje filtriranje, preciznost podataka i slične kvalitete pretrage, predlažem da pored "guglanja" koristite bar još jedan pretraživač. Govorim to iz opravdanih razloga, naime pre samo
