Facebook uskoro prodaje svoje korisnike!

Nedavno pročitah,

da je drugi dan, druge nedelje, drugog meseca 2012. godine, Dan sigurnog Interneta ili tako nešto... http://www.saferinternet.org/web/guest/safer-internet-day

 

Isto tako pročitah, da će najpopularnija platforma za društveno umrežavanje, Facebook, uskoro da objavi cenu, vrenost, svoje kompanije, koja se praktično bazira na činjenici da ima 800 miliona korisnika, čije aktivnosti marketari mogu lako da prate.

 (Dalje)


Ako ste se pitali zašto blockout pojedinih online usluga...evo zašto!

http://mashable.com/2012/01/18/ted-takes-on-sopa-why-it-would-create-a-consumption-only-internet-video/


Pretraživači zarađuju od ilegalnih reklama - nastavak problema za Google

 

 

 

Ako se po jutru dan poznaje, onda sudeći po nedavnim dešavanjima, 2012 neće biti jedna od najboljih godina za Google. Ponovo isplivavaju afere u vezi sa tim pretraživačem. Nedavno smo imali slučaj sve većeg nepoverenja u rezultate pretraga na Google-u, sada će se to nepoverenje samo produbiti.

BBC je otrkio da, zbog automatizovanog sistema oglašavanja, na Google-u na top mestima prilikom pretraga često izbijaju prevarantske usluge. Prvi bolje propraćeni takav slučaj bio je sa kanadskom farmaceutskom kompanijom koja je SAD-u prodavala nelegalne lekove, a reklamirala se putem Googl-a http://www.bbc.co.uk/news/business-14659115 Rezultat te afere jeste pristanak pretraživačkog giganta da vrati 500 miliona dolara, koliko je procenjena zarada od tih reklama. Za uzvrat, SAD neće tužiti Google.

Drugi primer je trenutno u žiži javnosti, a tiče se lažne prodaje karata za Olimpijske igre - London 2010 http://www.bbc.co.uk/news/business-16468846 Ipak, u ovom slučaju, predstavnici kompanije su izjavili da kompanija zadržava novac od tih reklama, koji je stečen pre nego što je upozorena da reklamira prevarante i pre nego što je uklonila reklame.

Stvar je prosta, automatizovani sistem oglašavanja funkcioniše tako da vi platite prostor, odredite način plaćanja - po kliku, po pregledu, po konverziji itd., zakupite ključne reči - postavite sve te parametre i Google vas automatski ubacuje u sistem pretraživanja... Nema kvalitativnih parametara, samo kvanitativnih...

Nauk, proveravajte sve što pretražujete, svim pretraživačima koji su vam na raspolaganju. Naravno, svi oni su vođeni profitom, ali možda je ovo godina kada će ipak kvalitet pretrage doneti profit, a ne kvanitet.

VERUJTE SEBI i SURF AWAY!

 


1 2 3  Sledeći»