Internet - masovni medij?!
Internet kao globalni masovni medij je u neku ruku pogrešna odrednica. Prva stvar je da se radi o mediju kod kojeg nije sasvim jasno kome bi trebalo platiti za njegove usluge. Krajem devedesetih niko nije ostvario profit od medijskog sadržaja na internetu i u takvim uslovima niko nije verovao da će internet ikada preuzeti ulogu televizije ili drugih tradicionalnih komercijalnih medija. Ipak, dalja istraţivanja krajem devedesetih, ukazala su na povećanje internetske publike, pa je sva prilika da bi televizijske i druge tradicionalne medijske kuće mogle da ostvare profit od kreacije onlajn medijskog sadržaja. Dalje, ista istraživanja su pokazala da na internetu raste korišćenje elektronskih pričaonica i elektronske pošte. Većina televizija, radijskih kuća i novina imaju svoje internet prezentacije, na kojima emituju redovan dnevni, nedeljni ili meseĉni programski sadržaj sa nekim interaktivnim aplikacijama. S obzirom na to da internet omogućava brţe i jeftinije emitovanje ili pokretanje neke publikacije, tradicionalni mediji shvatili su da bi mogli da se oslone na postojeću publiku prilikom prebacivanja na globalni medij.


